Jeże i Wiewiórki na ścieżce sensorycznej. 15 listopada 20202 stycznia 2021 Dzieci i panie oglądaja zgromadzone w sali dary jesieni. Dzieci nazywają dary jesieni. Dzieci z gołymi stopami siedzą na dywanie. Dzieci dotykaja darów jesieni. dwa jeżyki zrobione z gałązek sosny i jarzębiny Dzieci oglądają dary jesieni. Dzieci gołymi stopami dotykają darów jesieni. Dzieci dotykają darów jesieni stopami – uśmiechają się. Chłopcy przyglądaja się darom jesieni. Przedszkolacy ustawieni w rzędzie. Dzieci dotykają kukurydzy, gałązek sosny, patyków. Dzieci dotykają rękoma liści orzechów, mchu, Swobodne wypowiedzi dzieci patrzących na dary jesieni. Chłopiec trzyma w dłoni orzechy, drugi parzy na korę brzozy. Wszystkie dzieci dotykają rękoma darów jesieni. Oglądanie dotykanie darów jesieni. Dzieci siedzą na dywnie przed nimi dary jesieni. Chłopiec z pomocą nauczycielki chodzi po ścieżce sensorycznej. Chłopie gołymi stopami chodzi po darach jesieni. Chłopiec w kolorowej koszulce chodzi po darach jesieni. Pani trzyma chłopca za rękę, który boso stoi na mchu. Chłopiec stoi jedną nogą na korze brzozy, a drugą na mchu. Chłopiec idzie po ścieżce, stoi na kukurydzy i szyszkach. Chłopiec stoi boso na orzechach. Chłopiec idzie po ścieżce sensorycznej. Chłopiec trzymany przez panią za rękę idzie po ścieżce. Chłopieiec idzie po ścieżce, pani pomaga. Dziewczynka idzie po ścieżce. Pani trzyma za rękę dziewczynkę, która idzie po ścieżce. Pani trzyma dziewczynkę za rękę, idącą po ścieżce sensorycznej. Dziewczynka sama idzie po ścieżce Dziewczynka stoi boso na korze brzozy. Troje dzieci idzie po ścieżce. Dzieci idą boso po ścieżce sensorycznej. Dzieci ustawione w rzędzie idą po ścieżce. Dzieci chodzą po ścieżce. Dzieci chodzą po ścieżce. Dwie dziewczynki idą po ścieżce. Dzieci idą po ścieżce. Dziewczynka stoi na orzechach, Dziewczynka w koszulce w paski stoi boso na orzechach. Chłopiec stoi boso na orzechach. Dzieci ze stopami gołymi uniesionymi do góry siedzą na dywanie Dzieci pokazują gołe stopy. Dzieci idą po ścieżce. Dziewczynki idą po ścieżce sensorycznej. Dzieci idą po ścieżce. Dzieci idą po ścieżce, pozostałe przedszkolaki patrzą. Dzieci stoją w kolejce, aby przejść ścieżkę.