Jeże i Wiewiórki na ścieżce sensorycznej.

Dzieci i panie oglądaja zgromadzone w sali dary jesieni.
Dzieci nazywają dary jesieni.
Dzieci z gołymi stopami siedzą na dywanie.
Dzieci dotykaja darów jesieni.
dwa jeżyki zrobione z gałązek sosny i jarzębiny
Dzieci oglądają dary jesieni.
Dzieci gołymi stopami dotykają darów jesieni.
Dzieci dotykają darów jesieni stopami – uśmiechają się.
Chłopcy przyglądaja się darom jesieni.
Przedszkolacy ustawieni w rzędzie.
Dzieci dotykają kukurydzy, gałązek sosny, patyków.
Dzieci dotykają rękoma liści orzechów, mchu,
Swobodne wypowiedzi dzieci patrzących na dary jesieni.
Chłopiec trzyma w dłoni orzechy, drugi parzy na korę brzozy.
Wszystkie dzieci dotykają rękoma darów jesieni.
Oglądanie dotykanie darów jesieni.
Dzieci siedzą na dywnie przed nimi dary jesieni.
Chłopiec z pomocą nauczycielki chodzi po ścieżce sensorycznej.
Chłopie gołymi stopami chodzi po darach jesieni.
Chłopiec w kolorowej koszulce chodzi po darach jesieni.
Pani trzyma chłopca za rękę, który boso stoi na mchu.
Chłopiec stoi jedną nogą na korze brzozy, a drugą na mchu.
Chłopiec idzie po ścieżce, stoi na kukurydzy i szyszkach.
Chłopiec stio boso na orzechach.
Chłopiec idzie po ścieżce sensorycznej.
Chłopiec trzymany przez panią za rękę idzie po ścieżce.
Chłopieiec idzie po ścieżce, pani pomaga.
Dziewczynka idzie po ścieżce.
Pani trzyma za rękę dziewczynkę, która idzie po ścieżce.
Pani rzyma dziewczynkę za rękę, idącą po ścieżce sensorycznej.
Dziewczynka sama idzie po ścieżce
Dziwczynka stoi boso na korze brzozy.
Troje dzieci idzie po ścieżce.
Dzieci i dą boso po ścieżce sensorycznej.
Dzieci ustawione w rzędzie ida po ścieżce.
Dzieci chodza po ścieżce.
Dzieci chodzą po scieżce.
Dwie dziewczynki idzie po ścieżce.
Dzieci ida po ścieżce.
Dziewczynka stoi na orzechach,
Dziewczynka w koszulce wpaski stoi boso na orzechach.
Chłopiec stoi boso na orzechach.
Dzieci ze stopami gołymi uniesionymi do góry siedzą na dywanie
Dzieci pokazują gołe stopy.
Dzieci idą po ścieżce.
Dziewczynki ida po ścieżce sensorycznej.
Dzieci ida po ścieżce.
Dzieci idą po ścieżce, pozostałe przedszkolaki patrzą.
Dzieci stoja w kolejce, aby przejść ścieżkę.